Dragon ball Transformation

Jest to PBF o dragon ball , w którym staje się on realnym.


#1 2011-02-20 12:53:37

Inkognito

Administrator

Zarejestrowany: 2011-02-19
Posty: 10
Punktów :   

1.Jak walczyć

1. Atak Podstawowy obrażenia = siła
jeżeli nasze HP spadnie do 25% obrażenia = 1/2 siły
Akcja ofensywna


2. Atak szybki obrażenia = szybkość
jeżeli nasze HP spadnie do 50% ataku nie można używać
Akcja ofensywna


3. Atak potężny obrażenia = siła + szybkość (stosowany raz na 3 tury)
jeżeli nasze HP spadnie do 35% ataku nie można używać
Akcja ofensywna


4. Atak krytyczny obrażenia = siła*wynik rzutu kością procent (stosowany raz w walce, najwcześniej w 8 turze)
Wybierasz POST REPLY, pisesz posta i wybierasz z rzutu kości PROCENT. Według tego co wypadnie edytujesz swojego poprzedniego posta i poprawiasz wartości.
Wypada np. 78. Twój atak krytyczny wynosi: siła*1,78 (ułamki, które wychodzą po pomnożeniu zaokrąglasz w dół).
jeżeli nasze HP spadnie do 25% ataku nie można używać.
Po 18 turach można użyć drugi raz.
Akcja ofensywna


5. Unik 1 unik na walkę wymaga 50 szybkości więcej od przeciwnika, więc wygląda to tak
50 szybkości więcej - 1 unik w czasie walki
100 szybkości więcej - 2 uniki w czasie walki
150 szybkości więcej - 3 uniki w czasie walki
itd
Maksymalnie 6 uników na przeciwnika. Po 15 turach zerowane.
Akcja defensywna


6. Kontratak 1 na walkę wymaga 60 szybkości i 60 siły więcej od przeciwnika, polega on na użyciu tego samego ciosu przeciwnikowi który został zastosowany na nas [oczywiście wykonany z naszych statów, a obrażenia które miał zadać przeciwnik nie dochodzą do nas]
60 szybkości i siły więcej - 1 kontratak w czasie walki
120 szybkości i siły więcej - 2 kontrataki w czasie walki
240 szybkości i siły więcej - 3 kontrataki w czasie walki
itd.
Maksymalnie 4 kontrataki na przeciwnika. Po 15 turach zerowane.
Akcja defensywna


7. Blok 1 blok w czasie walki wymaga 65 wytrzymałości więcej od przeciwnika:
65 wytrzymałości więcej - 1 blok na walkę
130 wytrzymałości więcej - 2 bloki na walkę
195 wytrzymałości więcej - 3 bloki na walkę
itd.
Maksymalnie 6 bloków na przeciwnika. Po 15 turach zerowane.
Akcja defensywna


8. Rozpoczęcie Walki walkę rozpoczyna osoba mającą więcej szybkości
Akcja neutralna


9. Ki Blast (stosowany raz na 3 tury)
Obrażenia: Energia/10
Maksymalnie wypuszczamy: Energia/15; (<-odnośnie tego założenia liczba nie może przekroczyć 50, czyli 50 Ki-blastów to maksymalna ilość w jednej turze)
Strata Ki za jednego Ki Blasta: 50(dla PL poniżej 3000), 80(dla PL poniżej 15000), 120(PL powyżej 15000)
1 Ki-Blast może zadać maksymalnie 75 dmg i minimalnie zadaje 10 dmg.
_____________________________________________

Kiedy mamy poniżej 100 Ki, to zadajemy DMG = Ki*2. Jeden Ki Blast tyle KI ile użyjemy.
Akcja ofensywna


10. Regeneracja HP oraz Ki po walce
HP
W różnych miejscach - odzyskujemy 10% HP / godzinę
W domu/bazie - odzyskujemy 15% HP / godzinę
W maszynie leczniczej - odzyskujemy 20% HP / godzinę
Senzu Bean - odzyskujemy 100% HP


Ki
W różnych miejscach - odzyskujemy 10% Ki / godzinę
W domu/bazie - odzyskujemy 15% Ki / godzinę
W maszynie leczniczej - odzyskujemy 25% Ki / godzinę
Senzu Bean - odzyskujemy 100% Ki

* 10% całego naszego życia np. ktoś ma 2000 HP, to odzyskuje 200 co godzinę, gdyż to stanowi 10% całości
Akcja neutralna


11. Zabijanie Postaci Innego Usera
- kiedy przed walką obaj userzy zgodzą się na walkę aż do śmierci
- kiedy wyrazi zgodę na zabicie Admin i jest to właściwie uzasadnione, a nie bo taki kaprys ma postać
- kiedy jest to uzasadnione fabularnie, odwieczni wrogowie itp.


12. Unikanie ataków energetycznych [typu kamehame, czy inne], tak jak to wygląda na tym filmiku w 4:24
http://www.youtube.com/v/iDcMWpsgps4&hl … b&border=1
Jak widać taki unik polega na szybkim przeniesieniu się za pomocą KI (nie mylić z instant transmision od goku)
90 Energii więcej od przeciwnika - 1 unik ataku na walkę
180 Energii więcej - 2 uniki ataku na walkę
270 Energii więcej - 3 uniki ataku na walkę
Maksymalnie 5 uników na przeciwnika. Po 15 turach zerowane.
Akcja defensywna


13. Technika przeciwko większej liczbie osób
Jeżeli używasz którejś z technik: Honoo, Planet Burst, Chou Makouhou, Chirushotto, Massive Grenade, Hell's Flash, Kikohou, Renzoku Energy Dan, Final Flash, Final Shine, Masenko, Barrage Death Beam, Tsuibi Kienzan, (100%)Death Ball,

    * Jeżeli chcesz uderzyć nie jedną, a więcej osób - to za każdą pobiera o 20%KI więcej
    * Tzn. że za atak który normalnie potrzebuje 1000 KI, a chcesz zaatakować 3 osoby, to koszt KI wynosi 1400.
    * DMG zadawane przez technikę dzielone jest po równo na te osoby. Czyli DMG np. 600 jest dzielone na 3 osoby, więc każda dostaje po 200 dmg.
    * Rozdzielenie na każdego kto jest w temacie dla technik demonów, changeling, androidów i nameczański Hellzone Grenade.
    * Pozostałe techniki maksymalne rozdzielenie na 4 osoby.
    * Tsuibi Kienzan rozdzielenie maksymalnie na 2 osoby.


Jeżeli używasz którejś z technik: Chockolate Beam, Kamehame, Telekinesis, Kiaiho,

    * Jak wyżej, ale przy tych technikach za jedną osobę więcej która oberwie bierze 40% więcej KI
    * Rozdzielenie maksymalnie na 4 osoby.




14. Przekazanie energii KI i witalnej HP.
Polega to na oddaniu części swojej energi KI lub HP innemu wojownikowi.
Kiedy przekazujesz KI lub HP to tylko połowę tej wartości otrzymuje odbiorca.
Przekazywanie maksymalnie 200 KI/HP na turę - czyli odbiorca otrzymuje 100 KI/HP na turę.
Co oznacza, że możesz przekać np. 140 KI jeżeli nie masz więcej - odbiorca dostaje 70.
Akcja neutralna


15. Dodatkowy Atak.
Polega na wykonaniu dodatkowego ataku w dowolnej turze.
1 dodatkowy atak - 60 siły więcej od przeciwnika
2 dodatkowe ataki - 120 siły więcej od przeciwnika
3 dodatkowe ataki - 180 siły więcej od przeciwnika
itd.
Maksymalnie 6 dodatkowych ataków na przeciwnika. Po 15 turach zerowane.
Akcja ofensywna/neutralna


16. Opuszczanie planety (dotyczy również technik: Shunkanido i Kai Kai)
Przed opuszczeniem planety czekasz na zgodę co najmniej:
2 administratorów
2 junior administratów/GMów i 1 administratora
2 junior administratorów i 2 GM
Gdy jakiegoś zastaniesz na SB to powiadom go o chęci opuszczenia planety i w jakim temacie ma szukać tego postu.


Inne ustalenia

    * W czasie walki, na jedną turę mamy 1 akcje ofensywną, 1 defensywną, nie dotyczy punktu 14.
          o Co to oznacza? Możesz zrobić unik/blok/kontre i po tym bezpośrednio zaatakować.

    * Gracz mając poniżej 25%(1/4) HP nie może wykonywać akcji defensywnych (uniki, bloki itd.)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fifka.pun.pl www.kokoszkamt2.pun.pl www.shippuudenonline.pun.pl www.ib4um.pun.pl www.rudolfik-ekonomiczna.pun.pl